Napisz o swoim śniadaniu:
- opisz, co zwykle jadasz na śniadanie w dni szkolne.
- co jadasz w weekendy.
- jakie jest twoje ulubione śniadanie
Sprawdź:
-duże litery na początku zdania, dla nazw ludzi, krajów i narodowości oraz w zaimku „ja: - I
- kropkę, wykrzyknik lub pytajnik na końcu zdania. Przecinek, jeżeli wymieniasz różne produkty.
apostrofy – jeżeli używasz skrótów np.: He’s got.
- czy zachowany jest odstęp linijki między akapitami tekstu.
- Czy używasz określeń czasu z odpowiednimi przyimkami.
- Nie zapomnij użyć „so” i „because” – brak tych wyrazów wpłynie na ocenę zakresu środków językowych.
Zasady oceniania:
treść- 4pkt: każdy podpunkt zadania (śniadanie szkolne, weekendowe i ulubione) powinien zawierać przynajmniej 2 zdania.
spójność i logika- 2pkt: czy zdania mają sens. Czy wiążą się ze sobą logicznie
zakres środków- 2 pkt: różne struktury gramatyczne, bogate słownictwo, so i because.
poprawność -2 pkt: duże litery, kropki, przecinki, apostrofy, błędy ortograficzne i gramatyczne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz